.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه مهم خانه صنعت مازندران در باره اختلالات اخیر در شبکه گاز و برق استان؛
دولت تدبیر، گلستان بی تدبیری و دولت امید، بذرپاش بی بدیل نا امیدی شده است / ز هر دو دستگاه خدمات رسان گاز و برق طرح شکایت می کنیم / در مبادی قانونی تمام خساراتی را که بر صنعت و معدن تحمیل شده را مطالبه خواهیم کرد
شمال نیوز : مسلماً اگر ظرف هفته آتی اقدام قابل ملاحظه و ملموسی برای کاهش قطعی گاز و برق انجام‌ نگردد، مدیران این دستگاه ها مسئول عواقب و تبعات سوء ایجاد شده خواهند بود ....
دولت تدبیر، گلستان بی تدبیری و دولت امید، بذرپاش بی بدیل نا امیدی شده است / ز هر دو دستگاه خدمات رسان گاز و برق طرح شکایت می کنیم / در مبادی قانونی تمام خساراتی را که بر صنعت و معدن  تحمیل شده را مطالبه خواهیم کرد

شمال نیوز: بیانیه خانه صنعت و معدن مازندران در باره اختلالات اخیر در شبکه گاز و برق استان بیانیه ای را صادر کرد .

 

به گزارش شمال نیوز متن کامل این بیانیه بدین شرح است :

 

صنعتگران و فعالان اقتصادی استان، در وانفسای مشکلات بیشمار ناشی از تصمیمات نابخردانه اقتصادی گذشته،  تحریم های بین المللی ، افزایش افسارگسیخته نرخ ارز، تورم، کمبود مواد اولیه برای واحدهای تولیدی و رشد قیمت های آن و ... که قدرت برنامه ریزی را از واحدهای تولیدی گرفته، متأسفانه دو هفته ای است که به طور غیر منتظره ای شاهد قطعی گاز و در روزهای اخیر هم قطعی یکباره برق این واحدها بوده اند و علاوه بر مشقات برشمرده شده، مصیبتی جدید نیز بر این بخش مولد جامعه تحمیل گشته است.

 

به راستی اگر به کسی مجوز تخریب بی قید و شرط این فعالیت های اقتصادی هم داده می شد، نمی توانست به این ابعاد گسترده  موفق به ویرانی و ازهم پاشی  فعالیت های صنعتی و معدنی گردد.
بحران ناکارآمدی به شدت بر پیکره بخش های مولد جامعه فشار آورده و دیر نیست که منجر به استیصال یکایک آنها شود.

 

مدیریت داشته ها و پیش بینی حداقلی اوضاع آینده، نخستین شرط در گزینش مدیران سطح کلان کشور بوده و سبب کارآمدی مدیریت کشور می شود.

 

به راستی ما به کدامین گناه باید متحمل چنین جزاهایی گردیم؟ گناه ما به جز مستحکم سازی بنیان اقتصاد جامعه برای مقاومت در برابر هجمه های دشمن چیست؟
گناه ما به جز ایجاد اشتغال و تأمین امنیت واقعی اجتماعی چیست؟
گناه ما به جز تأمین معاش قسمت قابل ملاحظه ای از جامعه چیست؟

 

گناه ما به جز ایجاد طراوات اجتماعی و تأمین اکسیژن مادی برای تنفس پیوسته جامعه چیست؟
ما به کدامین گناه باید متحمل فشارهای غیرقانونی، هزینه های غیرمنطقی و سوء مدیریت های گوناگون ارکان دولت و حاکمیت باشیم.

 

به راستی آیا در خلوص این رزمندگان اقتصادی تردیدی می توان داشت؟

 

هر چه خواستید بر سرشان باراندید و در هر آزمایش و خطایی به تماشایشان نشستید و مانده ایم از این پیکر نحیف رو به موت چه مانده که با سوء تدبیرهای ملون قصد کندن از آن دارید.

 

دولت تدبیر، گلستان بی تدبیری و دولت امید، بذرپاش بی بدیل نا امیدی شده است و  همه آنها را که برای انتخابش از خود مایه گذاشتند، خون به دل کرده است.

 

به راستی اگر دومین دارنده ذخایر گاز دنیا که اکثر نیروگاه هایش از همین منبع تغذیه و برق تولید می کنند، در تأمین این دو عامل اصلی مورد نیاز تولید درمانده اند، نباید مهر بی تدبیری و سوء مدیریت را محکم بر پیشانی مدیران این بخش ها کوبید.

 

در عجبیم که چرا از فریاد وامصیبتای واحدهای تولیدی از رو نرفته و به احتضار نمی افتید که اگر شما را نیز چون رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس غیرتی بود این می شد اما گاهی:

نمی شود که نمی شود که نمی شود.

 

آنچه گفته شد، درد دلمان بود ولی یقین بدانید که در سایه قانون و با استناد به ماده ۲۵ قانون سهولت فضای کسب و کار و آیین نامه منضم به آن از هر دو دستگاه خدمات رسان گاز و برق طرح شکایت کرده و در مبادی قانونی تمام خساراتی را که بر ما  تحمیل کرده اید، مطالبه خواهیم کرد.
این تشکل استفاده از همه ابزارهای قانونی برای ممانعت از تکرار این سوء مدیریت ها و خسارات ایجاد شده را برای خود مجاز دانسته و در انتظار عکس العمل مناسب این دستگاه های خدمات رسان می ماند.

 

مسلماً اگر ظرف هفته آتی اقدام قابل ملاحظه و ملموسی  برای کاهش قطعی گاز و برق انجام‌ نگردد، مدیران این دستگاه ها مسئول عواقب و تبعات سوء ایجاد شده خواهند بود.

خانه صمت استان مازندران


۲۶ دی ماه ۱۳۹۹


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 دي 1399
دولت با بی تدبیری خودش مردم ایران را بدبخت کرد
313 27 دي 1399
سلام الان دیگه آخرای دولت هسته ووه که قورباقه هم هفت تیر کش بهیئه.
و ظاعهرا این رئیس خانه صنعت و معدن استان هم در دولت آینده از همین الان بفکر مدیر کل بهیئن دره ......................................

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.